Friday, April 7, 2023

VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH


VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH


Shaklee Effect ! Skin Kusam Pergi ! Jerawat Tak Nak Datang Lagi ! 



BAJU SAMA, MASA SAMA, HARI BERBEZA, BULAN BERBEZA

Mesti korang tak percaya kan? Pakai filter la tu. Filter yang sama pun tak menipu kita aih. Kalau dah ada jerawat banyak tebal kalau pakai filter pun still Nampak jugak kan.


Sepanjang 3 bulan kulit syaina tak kusam lagi, jerawat pun tak nak datang dah. Betul lah orang cakap ESP dan VITAMIN C ni memang sangat membantu dalam proses dapatkan kulit cantik. Kalau betul-betul kita all out consume! Memang akan Nampak perubahan. Setiap hari syaina akan ambil Vitamin C dan ESP Shaklee ni. Dulu liat gak nak makan vitamin C ni, sebab malas nak telan. Haha

 

Tapi alhamdulillah ni la syaina yang sekarang. Baju semakin longgar walaupun size S. Bahu dah tak de macam abang bomba dah. So keyakinan syaina tu tinggi betul sekarang. 

Banyak pengalaman syaina bersama ESP dan Vitamin c ni. Dari seorang ibu yang lepas bersalin, menyusukan anak kembar sepanjang 3 tahun. Alhamdulillah dengan Shaklee banyak membantu syaina menghadapi proses sebagai seorang ibu yang struggle nak berikan susu ibu sepenuhnya kepada anak kembarnya.



Gambar kenangan ibu dan kak fazilah (2020 dulu) juga merupakan seorang ibu kembar. Kembar yang lahir di hospital yang sama. Dari tak kenal, kini rapat macam adik beradik. Ibu yang sama kerjaya, mempunyai anak kembar yang sama jantina, sama umur. Dengan bantuan dari set berpantang Shaklee (VIT C dan ESP) kami berjaya kurus semula selepas melahirkan. 


 


Haa ni la dia ESP pilihan semua. Sedar tak sedar sekarang, kita dah separuh bulan berpuasa. Tentu untuk raya pun ramai yang dah mula buat persiapan kan? Misi nak dapatkan kulit cantik sebelum raya pasti ada kan? Haaa syaina ada berita untuk korang ! 

 

Yes Shaklee pun ada Set Rahmah ya dan harga yang Shaklee offer hanya RM99 sahaja.

 

Apa yang awak semua akan dapat dengan RM99 ni?

 

1 tong ESP worth RM173

1 botol VITAMIN C worth RM115

 

Jimat RM189 ! Memang berbaloi baloi sangat 👍

 

My first impression bila dapat tau promosi ni serius memang rasa terkejut sangat! Sebab ESP and VITAMIN C ni memang both my favourite products and syaina memang consume both. Vitamin Kulit syaina sejak 3 tahun lalu.







 

Mungkin ada lagi yang belum tahu manfaat kedua set rahmah ni kan? Haa.. jom syaina share.


 

Antara Manfaat ESP and VITAMIN C :


ESP 


          

 

 

▪️ Membantu mencerahkan kulit, melembutkan kulit, mengatasi masalah jerawat, memudarkan kesan parut, mengecilkan pori dan mengatasi masalah kulit terlalu kering atau terlalu berminyak.

 

▪️Selain daripada itu, manfaat lain ESP adalah memberikan kita rasa kenyang lebih lama semasa berpuasa, more energy, tak letih and lesu, bantu kuatkan immune and atasi masalah keguguran rambut.



VITAMIN C


        

 

▪️Mencerahkan kulit, mengatasi masalah jerawat, mengatasi masalah sunburn, mengurangkan kedutan dan garis halus, juga menjadikan tona kulit lebih sekata.

 

▪️Vitamin C juga memang dikenali sebagai supplement untuk menguatkan immune, memelihara kesihatan tulang, gigi dan gusi, serta melindungi sel daripada kerosakan disebabkan persekitaran dan radikal bebas.




        

 

 


Kalau korang nak tahu,

1 Botol Vitamin C Shaklee ada 180 biji

 

Bayangkan sekarang beli dengan harga RM99 sahaja siap dapat ESP 1 tong.

Vitamin C tu boleh consume sampai 6 bulan lamanya!

Plus dia tak pedihkan perut sesuai untuk yang gastrik sebab diperbuat dari extract jagung yang tinggi kandungan Vitamin C.

Vitamin C ni badan kita tak boleh hasilkan sendiri memang kita kena ambil sumber dari luar macam makanan dan supplement. Pilihlah Shaklee sebab Vitamin C terbaik ada teknologi pelepasan berperingkat dan penting supaya semua sel badan kita dapat terima Vitamin C dengan optimum.

Ramai yang consume Vitamin C shaklee hari hari sebagai vitamin kulit, dah jarang demam, jarang selsema dan tidak mudah jatuh sakit.



         

 

 

Banyakkan manfaat dan kelebihan both products nih? Bagi yang first time nak try consume Shaklee syaina recommend untuk try this set as well.

 

 

Untuk korang lebih yakin, jom syaina belanja testimoni set Rahmah set vitamin kulit Shaklee ni.

                  










Sejak promo APRIL ni berjalan, Banyak betul order ESP dan VITAMIN C masuk sebab terlaluuu rahmah RM99 jee!

ESP ni dia tak ada flavour macam Cinch, rasa dia pun memang rasa plain soy vanilla.

Sebab tu dia boleh campur dengan apa apa minuman favourite, ada yang campur milo, nestum, fresh milk, nak blend dengan buah pun boleh. Semuanyaaa SEDAP!

Protein ni penting untuk kita amik tiap tiap hari sebab dia macam blok asas untuk sel dalam badan kita ni sihat nak bekerja.

Kalau kurang protein badan akan : 

Cepat Letih

Kaki bengkak

Mood tak stabil

Kerap lapar

Luka lambat nak baik

Mudah sakit

Rambut gugur

Kuku rapuh

Jerawat dan parut payah nak hilang

Kalau pernah alami semua ni tandanya anda memang perlukan extra protein sekarang 😍

 

Alhamdulillah, semestinya set rahmah Shaklee ini akan memberi peluang kepada pengguna baru untuk merasai kehebatan dan keberkesanan produk Shaklee.

 

Nak dapatkan SET RAHMAH yang best dan harga sangat berbaloi-baloi nih?Apa tunggu lagi ? PM syaina sekarang !

www.wasap.my/601129328287/setrahmah

Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan produk Shaklee atau ingin berbisnes bersama #TEAM BELLEZZA,  boleh contact syaina link di bawah :


Syaina Abdullah | COORDINATOR | CAR BONUS ACHIEVER

 

Boleh hubungi/follow syaina di : 

 



2 comments: