Sunday, May 21, 2023

Dapat makan vitamin percuma dengan Cash Rebate Shaklee ?


 Dapat makan vitamin PERCUMA 

dengan Cash Rebate Shaklee ? 


First of all syaina nak tanya korang semua. Lepas korang dengar dan baca kisah saya ni, adakah korang rasa syaina berjaya hari ini sebab potensi yang ada pada diri saya? Or adakah saya memang dah sedia lahir-lahir pun memang dah hebat berniaga??


Jawapannya, orang-orang yang berjaya pada hari ini tidak semestinya nampak potensi daripada awal pun. Tak semestinya lahir-lahir pandai meniaga. Tak semestinya dah sedia hebat. Tak semestinya kena ada apa-apa syarat tertentu baru boleh berjaya.


Syaina sendiri bermula daripada ZERO!


Syaina join biz Shaklee ni, ni biz pertama yang syaina menjual barang. Maknanya saya pun bermula SAMA macam orang lain.


In fact syaina sangat percaya setiap daripada kita sebenarnya ADA POTENSI untuk berjaya. Syaina sangat yakin semua tu. Every each of us ARE BORN TO WIN!!


TAPI nak tahu tak apa rahsia seorang yang berjaya itu berjaya?


Orang yang BERJAYA bukanlah kerana dah sedia hebat ke apa. But simply because they have DESIRE!!


Bila kita ada KEHENDAK yang tinggi.. Kita NAKKKKK SANGAT-SANGAT kejayaan tu.


That DESIRE akan drive kita untuk;

Ada IMPIAN

Sanggup usaha untuk berjaya

 

DESIRE akan motivate manusia untuk sanggup KERJA KERAS. Sanggup BERKORBAN. Sanggup susah payah untuk berjaya!

 

And macam mana nak dapat that BURNING DESIRE dalam diri?

 

Korang kena JELAS DENGAN APA VISION KORANG. Apa impian korang. Siapa korang setahun, 2 tahun, or 5 tahun akan datang.

 

Korang kena ada IMPIAN!!

 

Korang kena THINK BIG!!

 

Korang kena BERJIWA BESAR!!

 

Korang TAK BOLEH TAKUT JADI KAYA!!

 

Korang kena bayangkan diri korang dah capai dah semua kejayaan tu !

 

Selepas DESIRE, untuk menjadi seorang JUARA. Untuk BERJAYA. untuk jadi HEBAT. Korang kena buat 2 benda ni iaitu :

 

1) SETTING GOAL

 

Bila korang ada goal, bermaksud korang ada destinasi.

 

Cuba bayangkan kalau korang lalu dekat highway tapi tak tahu nak tuju ke mana. Banyak exit tapi tak tahu nak exit ke mana.

 

Having a destination makes you easy to choose mana satu exit korang nak masuk.

 

Tanpa destinasi, korang akan end up bawak kereta aimlessly. Tak tahu nak exit ke mana.

 

Lantak lah kereta laju ke, kereta mewah ke. Kalau tak ada destinasi nak tuju, apa gunanya?

 

Sama jugak dengan potensi diri kita. Ada orang dia memang hebat. Power dan ada potensi.

 

Tapi sebab takde goal, potensi diri terbazir begitu sahaja.

 

Dalam hidup ini, ada orang yang tak kisah untuk set target, kejar target dan capai target masing-masing. Mereka tak suka hidup dalam stress dan terkejar-kejar.

 

Manakala ada orang yang sangat suka set goal, kejar target dan capai goal masing-masing. Pada mereka, bila dalam hidup kita ada goal, kita rasa kehidupan ni ibarat ada hala tuju dan matlamat.

 

Sama ada kita ada dalam kategori 1 atau kategori 2, tak ada masalah. Sebab ini kehidupan kita, kita yang pilih apa kita rasa terbaik untuk kita.

 

But untuk mereka yang ada di kategori kedua, semestinya for sure mereka adalah dalam kalangan orang yang sentiasa dapat apa yang mereka mahu dalam hidup, dengan izin Allah. They always give their best, and they get rewarded with the best reward in return 😊

 

Untuk kategori kedua, adakah diorang tak alami stress atau tekanan dalam mengejar target masing-masing?

 

Semestinya ada 😊

 

But, sebenarnya ada cara untuk kita capai target dan goal kita tanpa kita rasa terlalu stress dan pressure..

 

Rahsianya ada pada, HOW YOU START YOUR DAY ❤️


Haaa. Dalam Shaklee ni mudah je korang. Nak dapat makan vitamin percuma pun senang sangat dengan CASH REBATE Shaklee ?


Cash Rebate Shaklee ni apa? Ha sekarang syaina nak kongsi !


CASH REBATE Shaklee ni Siapa Yang Layak Dapat?


Untuk dapat cash rebate ni, sebenarnya terbuka kepada semua ahli Shaklee. ASALKAN anda beli produk supplements terbaik Shaklee dengan ID anda sendiri. Itulah kelebihan bila kita jadi ahli Shaklee, pada masa yang sama kita beli Shaklee dengan ID kita, kita akan diberikan ganjaran CASH REBATE atau bonus daripada Shaklee.


Shaklee tak bagi dalam bentuk voucher or diskaun ke apa tapi Shaklee bagi dalam bentuk CASH! Cash tu pula akan masuk dalam akaun bank kita sendiri dan terpulang la kita nak guna untuk buat apa.


If kita beli Shaklee dengan seseorang tanpa menggunakan ID kita sendiri, so tak delah dapat cash bonus tu. First sekali anda mestilah berdaftar sebagai ahli Shaklee yang sah. Ada nombor keahlian Shaklee sendiri. Belum ada nombor ID ahli atau belum daftar ahli Shaklee ? Klik untuk daftar di https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1379919.


Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link di atas siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.


                Jom Register Ahli Shaklee, Dapat Banyak Manfaat


Cash bonus ni biasa kami sebut sebagai bonus Shaklee. Setiap bulan Shaklee akan bank in bonus kami terus ke dalam akaun bank kita. Best tau dapat bonus bulanan macam ni, macam-macam kita boleh buat terutama beli suplemen Shaklee atau nak belanja keluarga makan-makan dan lain-lain keperluan. Tak nak buat bisnes pun takpe, tapi jadi ahli Shaklee untuk dapat kesemua kelebihan tu. Semua orang layak, asalkan anda ahli Shaklee.

 

Ni Shaklee bayar setiap 14hb kepada SID shaklee


Dan kalau korang semua nak tahu juga, CASH REBATE ni antara lubuk emas pertama yang Shaklee tawarkan pada kita dan akan masuk akaun bank kita setiap bulan tanpa gagal.


UNLIMITED INCOME DENGAN SHAKLEE!


Dengan hanya RM35, korang akan dapat pulangan 10x ganda dari tu!


KALAU ANDA MASIH BERKIRA KIRA UNTUK LABURKAN RM35, anda akan menjadi orang yang rugi kerana lepaskan peluang keemasan 😍


Ya ampunnn, serius berbaloi giler korang, lagi best dari korang buat dropship kat luar sana. Sebab cash bonus dalam Shaklee ni korang akan enjoy banyak pecahan cash πŸ˜πŸ˜πŸ˜.

 

 Dalam bonus CASH REBATE ini terdapat pelbagai jenis bonus πŸ€©

Personal Bonus

Net Personal Bonus

Leadership Bonus

Infinity Bonus


Pendek kata anda akan dapat bonus harian dan bulanan πŸ˜πŸ˜πŸ˜

 


Boleh klik untuk daftar dengan syaina : 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1379919



Cara nak buat pembelian pun cukup mudah. Pergi kepada SHOP dan pilihlah produk mana yang korang berkenan. Setiap bulan akan ada promosi menarik dari Shaklee, boleh pilih juga promo-promo best untuk ahli baru Shaklee.

 

Bulan ni masih berjalan juga Set Promo Rahmah beli ESP dapat makan vitamin PERCUMA Vitamin C Shaklee. Untung sangat-sangat siapa yang buat belian bulan ni.  Murah plak tu! 

Sebelum nak buat pembayaran korang perlu isi details maklumat diri, isi sahaja kesemuanya termasuk no akaun bank sebab penting. Dengan no akaun inilah untuk kegunaan Shaklee masukkan anda punya CASH REBATE nanti. Haa.. bestkan?  


                                 Tinggal 10 hari lagi promosi hebat percuma VITAMIN 


Setiap produk Shaklee ada UV point nya yang tersendiri. Untuk melayakkan korang mendapatkan CASH REBATE dari Shaklee, korang perlu buat belian lebih dari 150uv dalam bulan yang sama. Cara nak tengok uv point terkini anda selepas selesai belian boleh pergi ke Business - Geneology. Ada total puv dan guv di situ. PUV belian anda dan GUV ialah belian anda dan ahli yang berdaftar di bawah anda.




Ini bermakna lagi banyak belian dan jualan yang korang buat bulan tersebut, lagi besarlah amount Cash yang korang akan dapat. Anda boleh ajak sekali kawan, family, saudara mara untuk sama-sama membeli Shaklee dengan anda. Sama-sama boleh dapat kesan kesihatan yang lebih baik dengan Shaklee.


Dan dengan CASH REBATE yang korang dapat tu boleh la anda beli Vitamin yang lain pula. Ada banyak produk Shaklee yang korang boleh cuba dan nikmati manfaat kesihatannya khasnya untuk seisi keluarga.

 

Bestnya untuk yang dah berdaftar sebagai ahli Shaklee, dengan pembelian pertama pun korang dah layak membeli dengan harga ahli Shaklee (DN). Jika belum ahli anda perlu bayar pada harga (RP), apa tunggu lagi daftar sekarang untuk nikmati harga yang lebih jimat beserta cash rebate.

 





Senarai produk dan harga Shaklee yang menjadi pilihan ramai




HQ Shaklee di GEO TOWER 
Syaina walk in untuk beli order customer yang urgent.

Selain buat pembelian di web Shaklee, korang juga boleh buat pembelian di HQ Official Shaklee yang ada di 7 kawasan di Malaysia. Pergi yang official berdaftar ye jangan sebarangan kedai. Nak join Shaklee pun kena cari agen berdaftar, jangan beli kat e-commerce. Risau takut item yang korang beli tu dah nak expired ke, fake ke, tak tahu cara makan. Sebab ramai macam tu, beli kat lain, tak tahu cara makan lepas tu cari agen salahkan ejen. Haha. 


                


Bila datang ke Branch Shaklee korang akan diminta untuk berikan NO ID ahli Shaklee, tanpa no id ni tak boleh buat belian. Wajib daftar sebagai ahli Shaklee untuk membeli barang di Shaklee Shop. Boleh whatsapp syaina di link bawah juga untuk pendaftaran.






Forwarded
Surau Kg Perigi Jernih Rembau
Kg Perigi Jernih, Rembau, N.SEMBILAN 71300
11:15 am





Aura pergi branch boleh membuatkan kita semangat ! 


P/S: Untuk mereka yang sedang mencari peluang untuk join bisnes Shaklee, yang terpegun macam syaina nak capai cash rebate yang ditawarkan? 

syaina open 5 seat sahaja! LIMITED!

Boleh contact Syaina untuk mendaftar sebagai ahli.



Boleh hubungi/follow syaina di : 

hanya tekan link di bawah ni je, syaina bantu ! 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1379919

www.wasap.me/601129328287/nakJoinSyaina

Fb: https://www.facebook.com/SyainaAbdullah

TIKTOK: https://www.tiktok.com/@syainaabdullah

Instagram: https://instagram.com/syaina_abdullah


Syaina Abdullah
BUSINESS LEADER
COORDINATOR SHAKLEE
CAR BONUS ACHIEVER
FOUNDER OF TEAM BELLEZZA


No comments:

Post a Comment