Saturday, July 29, 2023

VITAMIN E

 

Penjagaan Kesihatan yang Penuh Kasih Sayang untuk LELAKI



 Vitamin E


Pemain Sayap Setiap Lelaki
Tambahkan VITAMIN E untuk meningkatkan kelelakian anda!


Adakah lelaki memerlukan penjagaan yang penuh kasih sayang? Tentulah! Terutama apabila membabitkan soal nutrisi dan kesihatan. Ia boleh menjadi sukar bagi lelaki untuk memastikan pengambilan nutrisi mereka setiap hari selain perkara yang perlu dilakukan supaya kekal sihat dan sentiasa berada di puncak prestasi mereka. Para lelaki, inilah masanya untuk memeriksa keperluan nutrisi anda.

 

Lelaki yang mengambil supplemen VITAMIN E untuk kesuburan walaupun hanya untuk beberapa bulan boleh melihat peningkatan sehingga sebanyak 10% dalam masalah kesuburan mereka.


Kebanyakan masalah yang melibatkan kaum lelaki ialah tidak dapat menghasilkan sperma yang normal, sperma yang bergerak bebas dengan mencukupi.


Jangan terus mengalah yang masih ber TTC. Teruskan dan berusahalah. InsyaAllah, Allah pasti bagi cepat atau lambat.

 

VITAMIN E Shaklee with SILENIUM

VITAMIN E shaklee berbeza dengan VITAMIN E jenama lain sebab VITAMIN E shaklee mengandungi selenium di dalamnya yang penting untuk sperma.


Menggalakkan pembentukan sel-sel baru (termasuk RNA & DNA). Juga berkhasiat untuk meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita.

 

Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel dan duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.

 

Jadi , para suami akan berasa gembira dek kerana dengan pengambilan VITAMIN E, insyaAllah keadaan :

 

💓Sperma yang sihat dengan kepala dan ekor yang sihat.

💓Sperma bergerak ke hadapan ke arah yang betul.

💓Meningkatkan peluang mensenyawakan ovum.

💓Mengurangkan sakit otot selepas berlatih dan bersenam.

💓Pengurusan andropaus yang lebih baik.

 

Dalam satu kapsul VITAMIN E mempunyai:

400IU VITAMIN E dari sumber semula jadi minyak kacang soya yang lebih mudah diserap oleh tubuh badan.


65mcg selenium untuk melengkapi aktiviti VITAMIN E bagi memberi fungsi optimum.


39.4mg Ekstrak Biji Anggur, mengandungi proantosianidin, sebatian yang mempunyai kandungan antioksida yang bagus.

 


Untuk pengetahuan semua, SET KESUBURAN SUAMI ISTERI setiap bulan ramai orang cari dan ini antara set yang paling laku bulan ini juga 😊. Apa tidaknya, sebab ada diskaun lebihh!. Tapi HARI INI sehingga 31 OGOS 2023 untuk anda dapatkan dengan HARGA PROMOSI SEMPENA MERDEKA SALE


InsyaAllah, syaina memang nak bantu semua pasangan yang NAK ZURIAT sendiri. Bukan sahaja pasangan yang dah lama kahwin sahaja, tapi ada juga yang ambil langkah awal amalkan set ini sebaik sahaja berakhwin😊. Baguss sangat tu!

 

Tiada salahnya untuk kita cuba ikhtiar dengan perbagai cara, sambil-sambil tu kita seiringkan dengan doa dan tawakal kepada Allah. Syaina doakan anda-anda di luar sana semua yang sedang dalam ikhtiar untuk hamil, moga Allah berikan rezeki zuriat untuk anda semua insyaAllah.

 

Dalam Al Quran, Allah menyatakan keadaan ini dengan jelas.


“Atau Ia (ALLAH) mengurniakan mereka kedua-duanya,  anak-anak lelaki dan perempuan, dan Ia (ALLAH) juga menjadikan sesiapa yang dikehendakiNya mandul. Sesungguhnya Ia (ALLAH) Maha Mengetahui, lagi Maha Kuasa.” (Surah Asy-Syura: 50)


Selagi belum cukup usaha kita, ALLAH akan menangguhkan kurniaanNYA. Inilah sunnatullah yang telah ditetapkan ALLAH. ALLAH mahu kita berusaha dan memohon dariNYA.


Teruslah berusaha dan jangan berputus asa dengan rahmat ALLAH.

 

Untuk anda yang nak cuba ikhtiar dengan Set Kesuburan Shaklee, boleh hubungi Syaina untuk order dan konsultasi. InsyaAllah Syaina sedia membantu 😊😊

 

Mengapa anda perlukan VITAMIN E adalah kerana  : 











Boleh hubungi/follow syaina di : 













No comments:

Post a Comment