Saturday, March 18, 2023

5 SEBAB KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA ?

 

KENAPA SUPPLEMENT SHAKLEE TERBAIK 


Dalam posting sebelum ni syaina dah share tentang Set Kurus Shaklee, jadi kalini rasa bertanggungjawab nak share kenapa kita kena pilih Shaklee sebagai supplement harian kita untuk tahun 2023 ni. Ramai yang tak tahu sebenarnya Shaklee ni pioneer kepada multivitamin di dunia, sebab Vitalea yang sekarang ada di Shaklee tu dicipta pada tahun 1915 oleh pengasas Shaklee sendiri.

Lagi bestt siapa yang consume Shaklee memang tak perlu risau dah sebab Shaklee terbukti SELAMAT dan BERKESAN.  

Selamat tu bukan hanya untuk alam sekitar, malah tak merosakkan satu sel pun dalam badan kita. Sebab tu sampai sekarang dah 3 tahun syaina consume Shaklee tak pernah rasa nak tukar supplement dah.


1. 100 TAHUN HIDUP BERSAMA ALAM SEMULAJADI 


Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.

Komitmen Dr. Forrest C. Shaklee untuk membantu orang lain hidup lebih sihat bermula apabila beliau mencipta multivitamin pertama di Amerika Syarikat lebih 100 tahun yang lalu. Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature® adalah tunjang jantung kepada semua yang kami lakukan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Dan SHAKLEE boleh membuktikannya.


2. HIDUP TANPA KOMPROMI 



Di Shaklee, kita percaya dalam menjalani kehidupan yang anda mahukan - tanpa kompromi. shaklee menyediakan produk yang tulen, selamat, dan terbukti memberikan tubuh anda apa yang diperlukan untuk berkembang maju serta menyediakan peluang pendapatan yang dapat membantu syaina khususnya dan pengguna shaklee lain dalam menjalani hidup dengan istilah kita sendiri.

Sepanjang syaina bersama shaklee, shaklee komited untuk menyediakan bahan-bahan yang paling tulen dan terbaik dari alam semula jadi dan menerapkan piawaian saintifik yang ketat untuk menghasilkan produk yang terbukti secara klinikal - memberikan anda Hasil Klinikal Tanpa Kompromi. Konsep kesejahteraan holistik ini telah membantu berjuta-juta orang hidup dan kelihatan lebih muda selama lebih dari 60 tahun.


3. KAJIAN LANDMARK (THE LANDMARK STUDY)


Kajian Landmark, diketuai oleh penyelidik pemakanan yang terkenal, Dr. Gladys Block bersama University of California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak, dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplemen bukan produk Shaklee. Shaklee merupakan SUPLEMEN TERBAIK yang pernah syaina consume ! 


boleh lihat video ini : https://www.youtube.com/watch?v=1mBiHIkuDAc

Kajian Landmark Diet Tambahan (A Landmark Study)  

Kajian menunjukkan bahawa mereka yang menggunakan makanan tambahan Shaklee mempunyai biomaker kesihatan utama yang lebih baik berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil makanan tambahan.



4. BERDAMAI DENGAN ALAM 



 SHAKLEE bukan sahaja syarikat pertama yang mengimbangi sepenuhnya pengeluaran karbon, malah untuk tidak meninggalkan jejak di bumi, shaklee telah menanam lebih daripada 1 juta pokok di seluruh dunia dengan mendiang Dr Wangari Maathai, pemenang Nobel pertama yang diiktiraf untuk kerja-kerja alam sekitar.


Mana ada company yang sanggup berhabis berjuta juta bayar saintis hanya untuk buat kajian untuk pastikan produk tu terbaik dan selamat untuk dijual, melainkan hanya di Shaklee!

 

5. AWARD MOST TRUSTED BRAND daripada READER DIGEST 



Siapa pernah baca buku Reader Digest? Produk Shaklee telah memenangi brand yang dipercayai pengguna dan award ini adalah diundi sendiri oleh pengguna !


Jadi jangan ragu ragu lagi untuk dapatkan produk Shaklee anda untuk jadikan sebagai rutin pemakanan supplement terbaik harian anda. Berminat nak dapatkan produk Shaklee, feel free untuk WHATSAPP SYAINA wa.me/601129328287


#projekblogmega

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#supplementterbaik




2 comments:

  1. Sebab tu saya masih setia dgn shaklee sejak mula kenal tahun 2010

    ReplyDelete