Friday, June 2, 2023

MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU

 


NEW IMPROVED FORMULA MULTIVITAMIN SHAKLEE



Ramai yang tak tahu sebenarnya Shaklee ni pioneer kepada multivitamin di dunia, sebab Vita-lea yang sekarang ada di Shaklee tu dicipta pada tahun 1915 oleh pengasas Shaklee sendiri.


Selain Vitamin C, multivitamin Shaklee pun ramai orang cari ye! Sebabnya dalam multivitamin ni ada lagi macam-macam jenis vitamin.

Lagi best siapa yang consume Shaklee memang tak perlu risau dah sebab Shaklee terbukti SELAMAT dan BERKESAN. Selamat tu bukan hanya untuk alam sekitar, malah tak merosakkan satu sel pun dalam badan kita. Sebab tu sampai sekarang dah hampir 3 tahun syaina consume Shaklee tak pernah rasa nak tukar supplemen dah.

 

Shaklee jalankan 100000+ over quality control test setiap tahun untuk pastikan kualiti dan keberkesanan setiap produk sebelum sampai ke tangan anda.

Sila telan dengan dengan peaceful mind.

 

InsyaAllah sedikit masa lagi Shaklee akan lancarkan THE LATEST VERSION with the best ingredient empowered by latest technology.

 

It named VITA-LIZEMULTIVITAMIN SHAKLEE YANG BERWAJAH BARU !



Macam vita-lize yang dulunya dikenali sebagai vita-lea kini tampil dengan wajah baru. Boleh dikatakan ini antara vitamin tertua didunia dan banyak khasiatnya.

                       


         


Shaklee menyediakan produk yang TULEN, SELAMAT, dan TERBUKTI berkesan untuk bantu anda kekal sihat dan aktif setiap hari. Falsafah dari pengasas Shaklee, Dr Forest C Shaklee sendiri untuk menghasilkan produk yang membolehkan kita hidup harmoni dengan alam semula jadi. Dan setiap produk Shaklee melalui piawaian yang ketat dan tak ada yang akan merosakkan satu sel pun dalam badan kita.

 

Mana ada company yang sanggup berhabis berjuta juta bayar saintis hanya untuk buat kajian untuk pastikan produk tu terbaik dan selamat untuk dijual, melainkan hanya di Shaklee! 😉

 



Kebaikan Vita-lize Shaklee 👇🏻

 

🌸Meningkatkan sistem imunisasi

🌸Memberikan tenaga

🌸Tona kulit menjadi lebih sekata

🌸Merangsang pembentukan kolagen

🌸Mengatasi masalah insomnia

🌸Mencegah penyakit mudah berjangkit seperti demam dan selsema


Khas untuk yang tak nak makan vitamin banyak-banyak, awak WAJIB try Vita-lize ni 👍🏻

 

Nak-nak bila selalu demam, selsema, batuk, gusi berdarah, resdung, badan rasa lemau je.. tu tandanya daya imun badan korang tak berapa kuat 💪😥

 

Kadang-kadang bila kita makan ubat pun kejap je hilang lepas tu datang balik kan?

 

Vita-lize ni juga memang beri kesan untuk nampak cantik dan sihat dari hujung kaki sampai hujung rambut.

 

Nak langsing cari VITA-LIZE

Nak bertenaga cari VITA-LIZE

Nak cantik cari VITA-LIZE

Nak cerdas cari VITA-LIZE

Nak baby cari VITA-LIZE

Nak bersalin cari VITA-LIZE

Selepas bersalin pun cari VITA-LIZE

Eh Vita-Lize la lepas ni. Nantikan Jun 2023.


Kandungan Vitamin Dalam Multivitamin Shaklee








Vitamin A – Kesihatan mata, kulit, anti-oksida, melawan kanser, cegah rabun malam, bantu tumbesaran, kuatkan kerangka tulang, gusi, gigi, sistem respiratori, sistem imun dan rambut yang sihat.

 

Vitamin D – Meningkatkan kepadatan tulang, mencegah penyakit tulang lembut, osteoporosis dan psoriasis. 


Vitamin E – Anti-oksida, kepejalan kulit, kulit berseri, melancar sirkulasi darah, mencegah darah beku, sakit jantung, katarak, atritis, baik untuk sistem produktif lelaki, mengurangkan kesan parut.

 

Vitamin C – Anti-oksida, melawan kanser, merangsang formasi kolagen, meningkatkan daya tahanan penyakit, percepat sembuh luka, mencegah selsema, gusi berdarah, darah beku, hidung berdarah.


Asid Folik – Kesihatan fetus, merangsang pengeluaran susu badan, kesihatan sel darah merah, kurangkan risiko sakit jantung dan kanser serviks, anemia, osteoporosis, tekanan, ulser mulut, kesihatan kulit.


Biotin – Bantu B-kompleks berfungsi lebih efektif, cegah rabun, rambut beruban dan gugur, diabetis, sakit otot, eczema dan keradangan kulit.

 

Dalam banyak-banyak vitamin, multivitamin Shaklee ni la vitamin yg paling PENTING dan paling BASIC. Asas ni. Ibarat tiang rumah. Kalau takde tiang maka rumah roboh. Kalau tiang dah roboh maka tak dapatlah nak melakukan aktiviti seharian.

 

Mutivitamin ini makanan sel dan memenuhi lompong kosong nutrien yang diperlukan oleh badan. Sebab itu kalau boleh jangan skip multivitamin. Juga untuk AWET MUDA gituuu.. hehe. 


Multivitamin Shaklee telah wujud lebih dari 100 tahun dan semakin lama semakin bagus dimana teknologi baru, formula baru telah diperkenalkan. Saya sendiri juga ada anemia dan ketika mengandung dan bersalin kepada kembar saya, saya terus mengamalkan multivitamin Shaklee sejak 2019 hingga kini . Jadi jika berminat nak dapatkan Multivitamin Shaklee yang berwajah baru ini?


Boleh hubungi syaina di : 

www.wasap.my/601129328287/bookvitalize




#NextlevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#multivitaminshaklee


 

No comments:

Post a Comment