Monday, June 12, 2023

PENGEDAR SHAKLEE REMBAU

 

PENGEDAR SHAKLEE REMBAU




Pengedar Shaklee Paling Syok di Rembau Negeri Sembilan

 

Masuk ahli sebab nak harga murah ?

 

Anda dah daftar sebagai ahli shaklee sebab nak enjoy diskaun sehingga 20-25% bagi pembelian produk. Anda juga dah gunakan produk-produk Shaklee yang anda beli.

 

Seronok dapat hasil positif yang anda inginkan? Ini kita panggil “Shaklee Effects”.

 

Macam saya sendiri, masa saya mula ambil produk Shaklee ini matlamat saya ialah untuk bantu program relactation saya. Anak kedua dan ketiga kembar, risau takut susu badan drop dan tak dapat nak susukan diorang sampai 2 tahun. Di situ saya kenal Shaklee.

 

Yes, saya berjaya dapat hasil penyusuan yang saya nak, tapi yang membuat saya fall in love adalah kesan Shaklee pada tubuh badan saya yang mana kekal langsing walaupun anak dah 3 😁Shaklee Effects ini yang meyakinkan saya produk Shaklee ini sangat selamat, sangat efektif dan berkesan.

 

Bila kita dah mula jatuh cinta dengan seseorang kita nak kenal lebih dengan orang tu kan, jadi saya mula buat kajian sendiri, melalui pembacaan, melalui carian di web macam-macam sejarah dan pengetahuan tentang Shaklee, dunia suplemen, bagaimana tubuh kita dapat berfungsi dengan, bagaimana tubuh ibu yang sihat cukup sokongan nutrisi akan membantu penyusuan dengan mudah dan berjaya.

 

Ya Allah, seronok sangat! Keseronokan itu buat diri rasa tak boleh simpan ia sorang-sorang. “Aku kena share ni…sebab ramai yang senasib dengan aku, ramai ada cabaran penyusuan dekat luar sana”.


Jadi, mula “SHARE”. Apa yang kita kongsikan melalui pengalaman sendiri itulah yang mahal dan membezakan kita dengan pengedar Shaklee yang lain. Cerita kita, bukan sekadar tiru copywriting orang lain, tapi memang kesan yang kita rasa sendiri, dan kita mahukan lebih ramai menikmati kesan baik yang sama.

 

Cerita yang asli, jujur dan tulis dari hati kita tu pasti akan sampai kepada ramai pengguna di luar sana dan menarik minat mereka untuk mencuba dan seterusnya merasai sendiri perubahan positif dari pengambilan produk-produk Shaklee.

 

Haaaa… dari situ bermulahlah fasa ‘BINA’ bisnes kita, makin ramai yang membeli, sertai komuniti sihat yang kita anjurkan, dan “Word of Mouth” dari mereka yang suka dengan servis kita, produk Shaklee ini mereka sendiri akan rekomen kita pada kawan atau keluarga untuk sama-sama cuba produk Shaklee.

 

Dalam tak sedar, kita mula menjana pendapatan dengan berkongsi tentang manfaat produk Shaklee. Berapa banyak yang kita mahukan, adalah tidak terhad bergantung kepada kemahuan kita sendiri.

 

As simple as 5 langkah di bawah. Bisnes yang santai, yang sepatutnya tiada tekanan melampau untuk kita buat, rasa enjoy buat perkara yang baik dan bermanfaat.

 

Tiada bebanan simpanan stok kerana Shaklee telah mudahkan dengan portal bisnes yang menjadi one stop centre untuk ahli Shaklee order terus di portal dan shaklee uruskan penghantaran produk.

 

Ok, siapa nak join team saya dan belajar bisnes Shaklee ni direct dengan saya dan suami, boleh wa.me/601129328287. Tiada paksaan, kami hanya tunjukkan jalan dan kongsikan pengalaman kami dalam membina bisnes Shaklee kami hingga ke tahap ini.

 

Anda berada di Rembau dan ingin mendapatkan produk Shaklee? Jangan risau, saya merupakan seorang pengedar paling best di sekitar kawasan anda iaitu, Puan Syaina. Pengedar Shaklee sekitar Rembau. Anda hanya perlu menghubungi saya di talian 01129328287 (SMS/WhatsApp).

 

Antara perkidmatan yang anda akan dapat apabila berurusan dengan syaina ialah :


Penghantaran terus ke pintu rumah (COD) dalam masa 3 hari bekerja sekitar Rembau.


Konsultasi secara percuma.


Pembelian secara online dan akan dihantar melalui Gdex.


Bimbingan untuk MENJANA PENDAPATAN (jika ingin menjadi ahli Shaklee).


Wow, menarik kan? Jadi kepada semua warga Rembau Negeri Sembilan, jangan ragu-ragu, terus dapatkan produk Shaklee yang terhangat di pasaran ini daripada saya, SYAINA, Pengedar Shaklee anda. Hubungi saya di talian yang tertera seperti di bawah.

 

SMS/Call/Whatsapp : wa.me/601129328287

 

Q1

Apakah nombor telefon untuk Pengedar Shaklee Rembau ?

Nombor telefon Pengedar Shaklee Rembau | COD Vivix Rembau ialah 01129328287.

 

Q2

Dimanakah lokasi Pengedar Shaklee Rembau ?

Pengedar Shaklee Rembau | Berlokasi di No 6,  Jalan TME 2, Taman Mawar Ehsan, 71400 Pedas, Negeri Sembilan, Malaysia.

 

Q3

Adakah terdapat maklumat untuk dihubungi utama untuk Pengedar Shaklee Rembau ?

Anda boleh menghubungi Pengedar Shaklee Rembau dengan nombor telefon ini wa.me/601129328287.

 

Q4

Apakah alamat laman sesawang (URL) Pengedar Shaklee Rembau ?

Laman sesawang untuk Pengedar Shaklee Rembau (FB : Syaina Abdullah)



Boleh hubungi/follow syaina di : 

hanya tekan link di bawah ni je ! 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1379919

www.wasap.me/601129328287/nakJoinSyaina

Fb: https://www.facebook.com/.tiSyainaAbdullah

TIKTOK: https://wwwktok.com/@syainaabdullah

Instagram: https://instagram.com/syaina_abdullah

 

Syaina Abdullah
BUSINESS LEADER
COORDINATOR SHAKLEE
CAR BONUS ACHIEVER
FOUNDER OF TEAM BELLEZZA



 


No comments:

Post a Comment