Wednesday, August 23, 2023

VITAMIN UNTUK WANITA


PENJAGAAN DALAMAN WANITA 



1.  VITALIZE



           

Selain Vitamin C, VITALIZE pun ramai orang cari ye! Sebabnya dalam multivitamin ni ada lagi macam-macam jenis vitamin.


Lagi best siapa yang consume Shaklee memang tak perlu risau dah sebab Shaklee terbukti SELAMAT dan BERKESAN. Selamat tu bukan hanya untuk alam sekitar, malah tak merosakkan satu sel pun dalam badan kita. Sebab tu sampai sekarang dah hampir 3 tahun syaina consume Shaklee tak pernah rasa nak tukar supplemen dah. Ini merupakan VITAMIN UNTUK WANITA yang terbaik yang syaina pernah cuba. 

 

Macam vita-lize yang dulunya dikenali sebagai vita-lea kini tampil dengan wajah baru. Boleh dikatakan ini antara vitamin tertua didunia dan banyak khasiatnya.

 

Vita-lize ni juga memang beri kesan untuk nampak cantik dan sihat dari hujung kaki sampai hujung rambut.

 

Nak langsing cari VITALIZE

Nak bertenaga cari VITALIZE

Nak cantik cari VITALIZE

Nak cerdas cari VITALIZE

Nak baby cari VITALIZE

Nak bersalin cari VITALIZE

Selepas bersalin pun cari VITALIZE


          


JEMPUT BACA ENTRY MULTIVITAMIN SHAKLEE BERWAJAH BARU SYAINA di https://nurahsyainaabdullah.blogspot.com/2023/06/multivitamin-shaklee-berwajah-baru.html 


2.  GLA COMPLEX: KAWAN BAIK UNTUK SEMUA WANITA DI LUAR SANA

 

Antara Manfaat GLA COMPLEX ⤵️ yang dianggap sebagai VITAMIN UNTUK WANITA adalah : 

 

 Mengatasi masalah period pain

 Melegakan simptom simptom PMS

 Menstabilkan kitaran haid yang tidak teratur

 Menstabilkan hormon

 Menbantu meningkatkan kesuburan bagi wanita yg ikhtiar untuk hamil

 Membantu mengurangkan simptom simptom menopause

 Melambatkan penuaan

 Membantu mengawal paras kolestrol

 

GLA Complex juga mengandungi campuran VITAMIN E - bagus untuk menghilangkan PARUT & BEKAS JERAWAT, memudarkan kesan JERAGAT, MELEMBAPkan kulit & menjadiakan kulit lebih GLOWING!

 

Saya highly recommended GLA ni untuk anda yang ada problem period tak teratur, hormon tak stabil dan sedang berikhtiar untuk hamil. Nak kulit cantik pun sesuai consume GLA ni 🤗


              

      

      


      


      






3.  OMEGA GUARD 



Siapa kata lemak tidak menyihatkan? Dapatkan asid lemak omega-3 atau dikenali sebagai minyak ikan. Ia adalah salah satu lemak terbaik yang mesti ada dalam diet kita untuk mengekalkan kesihatan. Sayangi kesihatan kita. Cintai Asid Lemak Omega-3! Lebih-lebih lagi sesuai sebagai VITAMIN UNTUK WANITA 







4.  OSTENUTRIX 

KESIHATAN TULANG

TULANG YANG KUAT UNTUK TUBUH YANG KUAT. BINA DAN PASTIKAN TULANG KITA KUAT DENGAN NUTRIEN PEMBINA-TULANG UNTUK MEMASTIKAN IA KEKAL SIHAT SEPANJANG MASA. OSTENUTRIX INI PENTING SEBAGAI VITAMIN UNTUK WANITA KERANA MAMPU MEMBANTU MENGUATKAN TULANG.



 

Tulang merupakan sistem sokongan tubuh kita. Oleh itu, adalah amat penting untuk kita memastikan ia kekal kuat dan sihat. Apabila umur kita meningkat, kerapuhan tulang lebih banyak berlaku berbanding tulang yang dibina. Hakikat inilah menjadikannya penting untuk kita membekalkan tulang kita dengan nutrien pembina tulang yang berkualiti. Justeru, OSTENUTRIX merupakan vitamin terbaik khususnya kepada kalangan wanita dan ibu-ibu.


Siapa yang nak grab VITAMIN UNTUK WANITA 
Contact dekat sini 👇

Your Trusted SID 
(Syaina Abdullah) 
📲


 








No comments:

Post a Comment